Front pageNasze marki - LoveramicsLoveramics Tulip - Filiżanka i spodek Cappuccino 180 ml - Yellow
Filiżanka do Cappuccino ze spodkiem w kolorze żółtym.
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Nazwa filiżanki nawiązuje do jej eleganckiego kształtu przypominającego tulipan. Została ona stworzona zgodnie z wyznacznikami proponowanymi przez organizacje SCAE oraz SCAA. Grube ścianki pozwalają na utrzymywanie odpowiedniej temperatury kawy przez długi czas, a zaokrąglony kształt dna pozwala na optymalne wydobycie smaku. Naczynia wykonane są z najwyższej klasy porcelany wypalanej w temperaturze 1300℃.
Wymiary:
Filiżanka - średnica: 8 cm, wysokość: 7,5 cm;
Spodek - średnica: 14 cm, wysokość: 2 cm.
Pojemność: 180 ml
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Nazwa filiżanki nawiązuje do jej eleganckiego kształtu przypominającego tulipan. Została ona stworzona zgodnie z wyznacznikami proponowanymi przez organizacje SCAE oraz SCAA. Grube ścianki pozwalają na utrzymywanie odpowiedniej temperatury kawy przez długi czas, a zaokrąglony kształt dna pozwala na optymalne wydobycie smaku. Naczynia wykonane są z najwyższej klasy porcelany wypalanej w temperaturze 1300℃.
Wymiary:
Filiżanka - średnica: 8 cm, wysokość: 7,5 cm;
Spodek - średnica: 14 cm, wysokość: 2 cm.
Pojemność: 180 ml
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.