Úvodní stránkaNasze marki - LoveramicsLoveramics Weave - Kubek z zaparzaczem 300 ml - Berry
Szklany kubek z porcelanowym filtrem do zaparzania herbaty w różowym kolorze.
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Weave to nowoczesne połączenie zaparzacza do herbaty z kubkiem. Kubek wykonany jest z wytrzymałego, borosilikatowego szkła. Filtr wykonany jest z porcelany, a jego równomiernie rozmieszczone otwory zapewniają świetny przepływ wody, a co za tym idzie pozwalają osiągnąć idealny smak naparu. Dodatkowo, w zestawie znajduje się szklana pokrywka, która ułatwia zaparzanie a po przygotowaniu naparu służy jako podstawka do filtra. Seria Weave to przede wszystkim silna inspiracja akcentami skandynawskimi i zwrot w kierunku natury.
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Weave to nowoczesne połączenie zaparzacza do herbaty z kubkiem. Kubek wykonany jest z wytrzymałego, borosilikatowego szkła. Filtr wykonany jest z porcelany, a jego równomiernie rozmieszczone otwory zapewniają świetny przepływ wody, a co za tym idzie pozwalają osiągnąć idealny smak naparu. Dodatkowo, w zestawie znajduje się szklana pokrywka, która ułatwia zaparzanie a po przygotowaniu naparu służy jako podstawka do filtra. Seria Weave to przede wszystkim silna inspiracja akcentami skandynawskimi i zwrot w kierunku natury.
Pro tento produkt zatím nejsou žádné recenze!
Napsat recenziMajitel internetového obchodu nezaručuje, že zveřejněné názory pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo zakoupili.