Front pageNasze marki - LoveramicsLoveramics Weave - Kubek z zaparzaczem 300 ml - Sand
Szklany kubek z porcelanowym filtrem do zaparzania herbaty w kremowym kolorze.
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Weave to nowoczesne połączenie zaparzacza do herbaty z kubkiem. Kubek wykonany jest z wytrzymałego, borosilikatowego szkła. Filtr wykonany jest z porcelany, a jego równomiernie rozmieszczone otwory zapewniają świetny przepływ wody, a co za tym idzie pozwalają osiągnąć idealny smak naparu. Dodatkowo, w zestawie znajduje się szklana pokrywka, która ułatwia zaparzanie a po przygotowaniu naparu służy jako podstawka do filtra. Seria Weave to przede wszystkim silna inspiracja akcentami skandynawskimi i zwrot w kierunku natury.
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Weave to nowoczesne połączenie zaparzacza do herbaty z kubkiem. Kubek wykonany jest z wytrzymałego, borosilikatowego szkła. Filtr wykonany jest z porcelany, a jego równomiernie rozmieszczone otwory zapewniają świetny przepływ wody, a co za tym idzie pozwalają osiągnąć idealny smak naparu. Dodatkowo, w zestawie znajduje się szklana pokrywka, która ułatwia zaparzanie a po przygotowaniu naparu służy jako podstawka do filtra. Seria Weave to przede wszystkim silna inspiracja akcentami skandynawskimi i zwrot w kierunku natury.
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.