StartseiteNasze marki - LoveramicsLoveramics Tulip - Filiżanka i spodek Cappuccino 180 ml - Yellow
Filiżanka do Cappuccino ze spodkiem w kolorze żółtym.
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Nazwa filiżanki nawiązuje do jej eleganckiego kształtu przypominającego tulipan. Została ona stworzona zgodnie z wyznacznikami proponowanymi przez organizacje SCAE oraz SCAA. Grube ścianki pozwalają na utrzymywanie odpowiedniej temperatury kawy przez długi czas, a zaokrąglony kształt dna pozwala na optymalne wydobycie smaku. Naczynia wykonane są z najwyższej klasy porcelany wypalanej w temperaturze 1300℃.
Wymiary:
Filiżanka - średnica: 8 cm, wysokość: 7,5 cm;
Spodek - średnica: 14 cm, wysokość: 2 cm.
Pojemność: 180 ml
Loveramics to porcelana tworzona z pasją i miłością. Połączenie tych emocji z ciężką pracą pozwala osiągnąć kunszt i wzbudzić ogromny zachwyt. To właśnie udało się producentom z Hongkongu. Naczynia dostępne w wielu kolorach przyciągają wzrok i wpisują się w najwyższe standardy. Loveramics to oficjalny sponsor Mistrzostw Świata Latte Art 2015 w Gothenburgu.
Nazwa filiżanki nawiązuje do jej eleganckiego kształtu przypominającego tulipan. Została ona stworzona zgodnie z wyznacznikami proponowanymi przez organizacje SCAE oraz SCAA. Grube ścianki pozwalają na utrzymywanie odpowiedniej temperatury kawy przez długi czas, a zaokrąglony kształt dna pozwala na optymalne wydobycie smaku. Naczynia wykonane są z najwyższej klasy porcelany wypalanej w temperaturze 1300℃.
Wymiary:
Filiżanka - średnica: 8 cm, wysokość: 7,5 cm;
Spodek - średnica: 14 cm, wysokość: 2 cm.
Pojemność: 180 ml
Es gibt noch keine Bewertungen für dieses Produkt!
Eine Rezension schreibenDer Eigentümer des Online-Shops garantiert nicht, dass die veröffentlichten Meinungen von Verbrauchern stammen, die ein bestimmtes Produkt verwendet oder gekauft haben.